YAZARIN GÜNCESİNE GİRİŞ

        Merhabalar, ben Mustafa Yasir GÖZALAN

        2016 senesinde hayallerimin bölümü mimarlığa başladım. Bölümümü ve 4 sene boyunca her dakikamı ayıracağım mimarlık eğitimini daha anlamlı hale getirmek için anın dokunuşunu bu sayfalarda ölümsüz hale getirmeyi düşünüyorum.Gelecekte geriye baktığımda bu anları hatırlayarak güzel anılara boğulacağım ve hatta buradaki deneyimlerimi hatırlayarak yeni tasarımlar meydana getireceğime dair güzel temennilerim var. Umarım çalışmalarımı bu minvalde devam ettirir hedeflediğim noktalara ulaştığımda geride bıraktığım bu izlere yüzümde bir gülümseme ile bakarım. Eğer sizde benimle bu yolculuğu takip ederseniz Yasir'in mimarlık öyküsüne bir göz daha katmış, hislerine yürek koymuş olursunuz.
       
        Sözlerime son verirken bu günceye başlamama vesile olan Mimarlık İlke ve Kavramları dersi hocam, Atılım Üniversitesi Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Mimarlık Bölümü Başkanı sayın Prof. Dr. Selahattin ÖNÜR'e teşekkürlerimi sunuyorum. Bu yolculukta bana katılacak arkadaşlara da şimdiden iyi eğlenceler..

Yorumlar

Popüler Yayınlar